Гарантийные обязатеьства по оборудованию для автоматизации бизнеса - Дивеско
Ниже вы можете ознакомиться с условиями гарантийного обслуживания:
ГАРАНТІЙНИЙ ТАЛОН
Термін гарантії складає 12 місяців з дня покупки (дати, вказаній на видатковій накладній).
Обов'язково зберігайте весь термін гарантійного обслуговування видаткову накладну та гарантійний талон.
Гарантійні зобов'язання поширюються виключно на техніку без явних механічних пошкоджень, при наявності оригінальної упаковки та документів, що підтверджують придбання товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на: акумуляторні батареї, кабелі та шнури.
Випадки, в яких Вам буде відмовлено в гарантійному обслуговуванні:
- Порушено правила експлуатації виробу;
- Наявність механічних пошкоджень (зовнішніх і внутрішніх);
- При виникненні неcправностей, викликаних потраплянням всередину сторонніх предметів, комах, рідин;
- Виріб з пошкодженими пломбами чи стікерами або при їх відсутності;
- При використанні сторонніх зарядних пристроїв, кабелів, акумуляторних батарей, не передбачених заводом-виробником;
Не береться до гарантійного обслуговування вироби, що мають сліди ремонту і не мають позначки про проведений ремонт в гарантійному центрі, а також вироби, які мають будь-які пошкодження корпусу і роз'ємів.
Проблеми, які не є гарантійними:
У гарантійні обов'язки не входять роботи з налаштування апаратури та встановлення програмного забезпечення. Продаж товару в нашому інтернет-магазині не є зобов'язанням для настройки товару і установки ПЗ, навчання покупця користуватися пристроєм. Будь-який пристрій проходить базову настройку і перевірку.
Гарантія на акумуляторні батареї: Акумуляторна батарея в пристрої (при її наявності в пристрої) - це витратний матеріал, не є складовою частиною пристрою, тому гарантійний термін на АКБ обмежений і становить 3 місяці. Гарантія на АКБ дійсна тільки за умови правильної експлуатації батареї.
Регламент гарантійного обслуговування:
1. Гарантійний ремонт проводиться за наявності запчастин протягом 14 робочих днів.
2. При відсутності на складі запчастин для виконання гарантійного ремонту пристрою, термін гарантійного обслуговування збільшується на строк доставки запчастин.
3. Гарантійний ремонт пристроїв з будь-якими пошкодженнями не проводиться (пломби, корпус, екран, сенсор, скло і т.д.).
4. Доставка на будь-який гарантійний чи після гарантійний ремонт оплачується за рахунок покупця за тарифами служби перевізника.
5. Пристрої, які вислані для гарантійного ремонту без повідомлення нашої технічної служби, зі складу перевізника забираються.
6. Пристрої, які вислані для гарантійного ремонту і мають фізичні ушкодження, зі складу перевізника не забираються.
7. Огляд і тестування пристроїв, надісланих для визначення несправності, здійснюється протягом 3 робочих днів.
8. Усі довідки з приводу проведення гарантійного ремонту і статусу конкретного випадку можна отримати за телефоном, вказаним у накладній.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
1. документацію та носії інформації різних типів (диски з драйверами і т.п.);
2. сполучні кабелі, перехідники, антени, елементи живлення (батарейки) і т.п .;
3. безкоштовне додаткове обладнання та аксесуари, які можуть йти в комплекті в якості подарунка.